2011-02-02

Sovmorgon

Idag ska jag få va hemma och vila medans B är med Ludde på dagis. Skrutten är jätteduktig och allt går super med inskolningen :)

Men apropå sovmorgon.. Hade ju tänkt att B skulle fixa allt på morgonen och allt vad det innebär, men som vanligt så ska jag va där och hjälpa till :S Hade ju varit bra om han fick se hur mycket det är som ska fixas och klaffa.. Men natten har varit lite småjobbig och vi var trötta som 17 så vi hjälptes åt. Ludde fick jag väcka kl 8..
Nu är de på dagis iaf och jag ligger i sängen med en kopp kaffe och glor på nyhetsmorgon :) Skönt kan tyckas men det jag ligger och funderar på är att det behövs dammsugas, diskmaskin ska plockas ur och i, borde elda på i kamin så det blir lite värme där nere osv... Varför kan man inte bara släppa sånt? Jag har en ledig dag för bövelen!

Ska försöka blunda en stund så får vi se hur dagen ter sig :)

Hoppas ni får en bra dag :) Solen skiner så det verkar lovande :)

Puss och kram!
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer: