2010-03-01

Sovmorgon

Nu får det väl ändå räcka med snö! Jag vill ha vår, en värmande sol och fågelkvitter :)

Tänkte jag och Ludde skulle ut på en promenad idag men det känns inte så lockande när snön vräker ner. Vi måste till Apoteket och köpa ny Miniform bla. Får se om vi trotsar Kung Bore och tar en promenix ändå.

Igår var Ludwig vaken mest hela dagen. Pust!! B var flytthjälp som skulle ta ett par timmar trodde han. Han var hemma runt 19.30!!! Heela vår lediga dag tillsammans gick till spillo :(
Ludde somnade iaf runt 21 och vi kollade på hockeyfinalen, congrats Canada! Och oj vilken chock jag fick när jag kollade på klockan då Ludde vaknade för sitt nattmål.. 03.16!!! Helt otroligt, ungen hade sovit i över 6 timmar!! Rekord! Tänk om han kunde sova så på natten oxå :) Det skulle vara helt underbart. Hade jag lagt mig samtidigt som han hade ju jag oxå fått sova så länge, men icke, kl 24 ca somnade jag...:S Så typiskt!

Imorse sov vi till 10.36!! Med nåt matuppehåll då förstås :) Men guud så skönt det var att inte behöva buffa Ludde till sömns efter hans frukost som jag annars måste göra. Han somnade om bredvid mig i sängen när Björn åkt till jobbet. Det är så himla mysigt att gosa bebis på morgonen :) Han är så gosig!!


Inga kommentarer: