2010-03-08

Helgen som gått

Vilket väder vi har haft det senaste dagarna!! :) Är det inte underbart så säg...

I lördags skulle vi få fikabesök av en gammal jobbarkompis till B och hans familj. Det slutade med att de for hem vid 21.30 tiden :) Vi hade jättetrevligt och B o J fyllde på deras whiskey-glas om och om igen ;) Dom kom vid 15 så då fikade vi och började spela Mario Kart på Wii:t sen blev det middag. Var ju inte tänkt att de skulle stanna så länge men som sagt, trevligt hade vi :)

Gud vad jag längtar till att jag kan ta mig ett glas rött ibland. Som i lördags tex.. Bara sitta och smutta lite.. Men den dan kommer :) Just nu vill jag inte pga amningen. Men visst kan jag pumpa ur och så men vill inte hålla på så i onödan..

Igår var en riktig slappardag. Vaknade iofs tidigt eftersom skrutten inte ville sova längre..
så vi kollade faktiskt på Vasalopps-starten :) Men låg kvar i sängen och käkade frukost och drack kaffe och gick inte upp förrän kl 12.30!! Sköönt! Resten av dan blev det inte heller många knop gjorda ;)

Inga kommentarer: