2010-03-12

Äntligen fredag

Sooolen skiner idag igen :)
Men imorse trodde jag inte riktigt på att det skulle bli fint idag. Det snöade ju...
Men det verkar ordna till sig ;)

Idag blir det en promenix ner på stan. Ska fixa o dona lite..

Skruttis sover efter en tidig morgon, 6.30 ville han visst vakna. Han somnade visserligen om vid 8 för att sen vakna 8.45 igen. Men nu sover han igen så får se hur länge den här gången...:)

Igår var jag som sagt till frissan. B skulle försöka åka från jobbet för att ta Ludde medans jag klippte mig, men han kom lite senare så Ludde fick följa med. Man vet ju aldrig vilket humör han blir på när han vaknar till.
Han somnar ju direkt så fort man lägger honom i vagnen eller i bilstolen men vaknar oftast så fort det slutar rulla :) Men igår låg han så snällt i liggdelen medan jag blev fin i håret så pappa kom hem i onödan kan man säga... Han är så snäll vår älskade lilla skruttboll!! :)

Äntligen fredag och snart en helg med min älskade familj :) Längtar till imorgon kväll ;)
Schlagerfinal och en massa bra låtar men Eric Saade är nog min favorit :) Fast vi får se imorgon. Har ju glömt bort en del låtar så det kanske poppar upp en ny favorit då ;)

Ha en fin dag alla där ute! :)

Inga kommentarer: