2010-03-19

Rödtjut :)

Ääntligen har jag fått mig ett efterlängtat glas med rödvin :) Det var ett tag sen ;) Typ april förra året!!!

Ludwig höll på att somna till i min famn vid 19 så jag bar upp han till sin säng och han somnade direkt där :) Duktiga killen! :) Gjorde samma sak idag på dan och då sov han i 2 timmar!! :)
Igår somnade han och jag kl 20 i sängen och han sov till kl 1!! 5 timmar! Tjoho! B skulle väcka mig kl 21 för jag skulle duscha o grejja men jag orkade verkligen inte gå upp då, så han la sig bredvid oss i sängen och somnade han med :) Jag vaknade kl 12 och borstade tänderna och fixade sen bums ner i sängen igen :) Ludde vaknade kl 4 igen för lite käk sen 6.20.. Så den dess har jag varit vaken idag :S

B och jag har ätit en god middag, helstekt kyckling, ugnsrostade rotsaker och rödvinsås till det :) Mums!

Nu blir det Så ska det låta! och mys i soffan!

Ha en bra fredagkväll!

2 kommentarer:

Sophia sa...

Trodde det var ölen du längtat efter ;) Kramar på er!

Malin sa...

Hehe.. Jag har faktiskt smakat lite men det var sådär då.. Men klart jag längtar lite till sommarn och en kall öl :) Kram kram!!