2012-05-28

Sköna söndag

Ja oj vilket väder vi haft i helgen!
Solen har gassat på och vi njöt, visste ju att det skulle bli sämre väder nu i veckan...

B åkte in till stan för att köpa min cykel och tillbehör. Ludde och jag gick ner till Sjötorget där Albrektsmässan var igång. En företagsmässa för företag på orten och runt omkring visade upp sig, och det fanns hoppborgar och lite sånt :) Luddes favoriter var ju såklart ambulansen, helikoptern och brandbilarna ;)

Även dessa maskiner var mäkta populära ;)





Ludde blev lite dålig efter vilan. Han kräktes (på både honom och mig då jag bar honom i famnen så det var bara att hoppa in i duschen med båda oss.....) och var hängig. Ville inte äta nåt men en glass gick ner iaf ;) För mycket sol och värme gissar jag på....

Vi var iaf ute en del och lekte. Tog fram vattenslangen och svalkade oss och plaskade med vattnet ;)

B kom hem och fixade med cykeln så senare på kvällen tog jag en tur för att kolla cykelvägen till dagis och jobbet. Det gick snabbt att cykla dit så det kommer vi göra när vädret tillåter ;)

Haft en skön och underbar helg och har verkligen laddat inför veckan :)



Inga kommentarer: