2012-05-10

Sängen är här!



Men.. Killarna som kom med den hade ingen som helst lust att hjälpa mig få upp den till sovrummet :( Så nu står den så fint nere i hallen och tar plats. Tjocka bäddmadrassen ligger inrullad i plast i vardagsrummet...

JAG VET!! De har ingen skyldighet att ställa den på plats, MEN det var inte DHL eller någon annan budfirma som levererade den, det var KungSängen själva, då tycker jag det kan va lite av en sorts service att göra sånt!! Inget krångel, inget knussel. Sovrummet är tomt så det är bara att ställa dit den på plats.... Det är vad jag tycker! Service!

Så imorgon när mamma och G kommer får han och jag hjälpas åt att bära upp den. B kommer hem sent så den måste upp... Jag har faktiskt försökt själv. TRE gånger, men dom är för tunga..:(

Så ännu en natt med Lillskrutten i gästrummet...

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: