2012-05-28

Min födelsedag del 2

Firandet fortsatte hela lördan! Min pappa och hans fru kom förbi och hade med sig 3 kg rabarber som ska bli saft och massor med blommor som ska ner i rabatten :)


 Som alltid, varje år, stod det en bukett med underbara liljekonvaljer på bordet ;)

Min egna tårta med hallonmousse och passion-mangomousse ;) Smaskens!!

Fin blombukett från Ludde och B.

Denna bukett fick jag med en leksaksmotorcykel. Luddes motorcykel har gått sönder så han fick en ny... B hade skrivit på en lapp: -motor!! Jag fattade inte först men sen ramla poletten ner. Jag hade fått en cykel!!!! :) Så igår åkte B och köpte den. Och en barnstol så Ludde och jag kan ut och cykla :)

Kvällen avslutades med vin, ost och kex och såklart eurovision-finalen!! Lovely Loreen!! :)

Tack alla fina för att ni kom och firade med mig!

Puss och kram!







2 kommentarer:

A. sa...

Åh, den tårtan var ju väldigt vacker. Synd att vi missade den!
Grattis till cykeln, vad ska du göra med den gamla? Vi behöver till stugan för att kunna hojja ner till badet. Säg till om vi får´n.

Kram

A. sa...

Brittis har ett superbra recept på kallpresssad rabarbersaft. Kolla med henne!

Kram