2011-10-16

Rock on-lördag

Igår jobbade jag extra istället för Mickan då hon skulle på möte på UnderBARA BARN-mässan :) 11-19.30, kommer kännas skönt i plånkan nästa lön ;) En dag som gick i rasande fart faktiskt :) Efter jobbet for jag hem, bytte om och snyggade till mig lite för att dra på inflyttningsfest hos en annan kollega. Hade inte tänkt stanna så länge men kvällen avslutades på den här hålans enda dansställe, Bowlan :) Det var faktiskt riktigt kul där och hyfsat mycket folk :)

Fick sovmorgon i morse och när jag vaknade 10.30 stod ett glas vatten och en Ipren på nattduksbordet ;) Tack älskling! :) Ludde och B var på väg ut då så jag tog mig en kaffe och drog på mig kläder och joinade dom. Vi krattade löv och plockade undan det sista inför vintern :) Nu på eftermiddan har vi bara myyyyst :) B har satt upp två hyllor i köket och Ludde och jag tog ett bad. Sen blev det ugnsfalukorv med mos till middag och glass till efterrätt. Ludde slocknade kl 18 och B är på innebandy :) Jag ligger i soffan med datorn i knät och godispåsen bredvid...;)

Härliga sköna söndag :)

Inga kommentarer: