2011-10-24

Bilar

Jag har nämt det i ett tidigare inlägg. Min son är gaaalen i Bilar-filmen och allt som har med Bilar att göra!
Från det han vaknar, typ det första han säger, till det att ska gå och lägga sig är det Bilar, Bilar, Bilar!!! Eller Biijaa som han säger :)

Vi har försökt med andra filmer. Draktränaren, Toy Story, you name it, men det funkar inte. Det ska va Bilar!!

Igår var jag in till stan för att köpa tyg på Ikea till nya julgardiner och stolsöverdrag och tog innan det en sväng i en leksaksaffär. Jag köpte den billigaste Blixten-bilen till Ludde. 100 kronor!!!! För en liten, liten bil!! Är det klokt det!?? Hutlösa priser för ett märke! Sjukt på min ära!


Ni ser ju! En liiiiten bil "stor" som ett lypsyl! 100 spänn!!! Och ja jag vet, man behöver inte köpa dessa grejjer till sina barn men denna är och förblir den enda Bilen han får av oss. Idag ska jag lära honom göra en bil av kottar och tändstickor och måla den röd! ;)

2 kommentarer:

A. sa...

Blev han glad för bilen då? Det lär han ha blivit:)

Malin sa...

Han blev överlycklig! :)