2011-10-09

Jobbig natt och Ikea

Luddeskrutt ville inte sova i sin säng inatt så han och jag sov i vår säng. Han var mycket orolig och vaknade flera flera gånger under natten. Kl 5 ville han gå upp så han lekte lite på sitt rum medans jag "sov" en stund till. Kl 5.50 hörde jag "Biiijjaaa"!! Då var det Bilar-dags tyckte han så vi gick ner och satte på filmen :) B tog över vid 8 och jag kunde sova ett par timmar till :)

Jag och Ludde åkte efter lunch till Ikea för diverse inköp. Han fick ett Mammutbord och stol till, en spegel och lite förvaringslådor, nytt påslakanset och lakan.Värmeljus, stearinljus och doftljus fick också följa med hem ;) Efter Ikea fick vi lite mat och fika hemma hos syster :) En snabbvisit där innan vi for hem till dukat bord :)

Väl hemma upptäcktes att det var fel ben till bordet!! Gaaaahh!! Hade råkat ta ben till det runda bordet!! Tjejen i kassan blippade bara benen eftersom det var "som ett paket" och kollade inte att det var rätt bordskiva med.....Skiiit! Hoppas vi kan byta det snarast!

Nu.. Soffan, Ziperallen och en påse smågodis :)

Inga kommentarer: