2011-10-29

Lördag och lite "egentid"

Dagen startade kl 7 med några maskiner tvätt och storstädning av köket och dammsugning och undanplock av grejer överallt. B och Ludde åkte sen till stan medans jag var hemma. Jag passade på att åka och handla lite.


Och sydde upp två gardiner och ett draperi.


Bakade chokladmuffins med hackade mörka chokladbitar i.


Förberedde kvällens middag i form av tacos.

Gjorde rent kattlådorna...
(det får ni ingen bild på ;))


...och piffade till utetrappen med ett blomarrangemang och en större lykta :)

Det var min lördag det :) Underbart!

Hoppas ni har en fin lördagkväll! :)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så duktig du är.Som pysslar och donar och gör fint.Det gläder mig. Kram igen / mor

A. sa...

Vad fint du gör Molly! Har du gjort pumpalyktan själv? Jag såg även en lite duk på bordet som du sytt. Ta det lugnt bara så du inte blir beroende...
Symaskinsberoende. Om du blir det så stöttar jag dig genom att ta hem maskinen till mig för en tid, så du kan vila ;)

Puss