2011-03-17

Shopping, gå och tänder

Idag blir det en tur in till Uppsala för mig och Skrutten. Vi ska på dop och 20-års firande på lördag så det måste inhandlas presenter. Jag ska också försöka hitta ett par nya vårskor och lite annat kul till min garderob. Var ett tag sen jag köpte nya kläder till mig själv. Det är bara liten i huset som får nytt hela tiden ;) Fast han växer ju och växer så det måste ju köpas nytt rätt ofta :)

Iallafall så går han nu min skrutt!! :) Det började på riktigt i fredags kväll. Han gick runt här hemma, och gick och gick...:) Så nu är det det som gäller. Kryper gör han bara om det ska fort till det han vill fram till :) Sötungen!! Han börjar bli så stor!! Det är så himla kul att se alla framsteg han gör. Allt nytt han lär sig är ju en helt ny värld för honom. Ni ska tro att han är stolt när han går :) Han riktigt skiner av glädje :) Men med det kommer ju också att man ska lyfta upp han och bära på han. Han kommer ju upp på en annan nivå när han går och ser saker som han inte sett förrut, då vill han ännu högre upp så han kan se det bättre...:)

Till råga på det. Inte nog med att han börjat gå och bara det kan vara lite jobbigt att bearbeta. I fredags såg jag att tand nr 7 ploppat fram. I söndags tand nr 8 och i tisdags tand nr 9 OCH 10!!! Gissa om han varit kinkig här hemma!! Och sömnen har inte varit bättre den... Pust, säger jag bara... Igår somnade jag på soffan vid 18.30 medan B och Skrutten bytte blöja och satte på pyjamas inför natten. Nästa gång jag vaknade var klockan 23.56!!! Herregud! Vad trött jag Men skönt var det...;)

Nu dags för lite fix innan vi styr bilen mot storstan :)

Kram på er!!

Inga kommentarer: