2011-03-17

Dyyyrt!

Ja, sannerligen! Det blev en dyr shoppingtur idag ;)

Doppresent inhandlades. Den kostade"normalt" så ingen fara där :)

Men sen så.. Jag "fick" en blåvit-randig cardigan, en ljusblå stickad snodd (som de kallar den för) alltså en scarf, blekrosa fingervantar och ett par ljusa randiga pyjamasbyxor från Lindex. En vit supersöt scarf från Dea, ett par vita jeans och ett vitt baslinne från H&M och trosor och en blekrosa stickad cardigan från Kapp Ahl :) Och en ny vårjacka som jag beställt från Ellos kom idag :)
Hsittade däremot inga skor som jag verkligen skulle behöva :(

Luddeskrutt fick som vanligt en del. Bl a en ljusblå skjorta, en Barbapapa-pyjamas och en Rolling Stones-tröja från H&M och två tröjor, en body och ett par överdragsbyxor från Lindex.

B fick också.. En stickad blåvit-randig tröja och nya kallingar ;)

Tar bilder imorgon och lägger upp :)

Nu soffan, godisskålen och tv:n ;)

Kram på er!!

2 kommentarer:

A. sa...

Visst är det kul att shoppa! Jag hade en sådan runda förra veckan, det är asa-roligt. Det var halva priset på Lindex på stickat så jag kom hem med tre koftor/tröjor därifrån. Men det betyder inte att jag är nöjd, jag vill ut igen!

Nästa gång du åker in så måste du höra av dig, jag kan hjlpa till med shopping, fika och Ludde-passning :)

Kram!

Malin sa...

Det är såå roligt!! Äntligen fick jag något också ;) På tiden vill jag lova! Självklart hör jag av mig :) Men det tokiga är ju att du jobbar ju oftast då jag är i stan :(

Puss och kram!!