2010-08-27

Shopping

Idag ska jag och skrutten åka in till Gränby C för lite shopping. Ludde behöver nya byxor och lite sånt och mamma ska väl oxå kunna få sig nåt hoppas jag ;) B har varit ute och åkt båt så han kommer hem i eftermiddag. Skruttisen och jag var själva hela dan igår och inatt men det gick bra. Fast klart att vi saknade pappsen... Ludde somnade 18.30 igår, helt slut var han. Han hade sovit middag till 14.30 ca och sen inget mer efter det vilket han brukar göra nån timme så där. Så vart en lugn skön kväll för mig och hade tänkt somna tidigt men som vanligt är det ju en massa på TV man vill se så tror klockan blev efter 23 innan jag somna :S Hörde honom vid 5 imorse när han låg och jollra i sin säng men jag vaknade aldrig till ordentligt förrns kl 6 så han fick lite mat då och låg bredvid mig i sängen medans jag drack kaffe och kollade på TV :) Sen somnade han igen vid 8 och sov till 9.45 så då passade jag oxå på att slumra lite. Efter gröt och påklädning hade jag tänkt att vi skulle åka men Ludde blev akut trött igen så han slockna vid 11 igen :) En trött liten kille idag :) Så får se när vi kommer iväg. Efter stan tajmar vi in så pappsen kan åka med oss hem :)

Nu.. Göra nån nytta kanske ;)

See you!

Inga kommentarer: