2010-08-16

Fotografering

Nu har det varit dåligt med uppdateringar men jag har inte orkat, haft tid eller haft nåt vettigt att skriva så då blir det så här ;)

Idag har vi varit till fotograf och fotat lillskrutten. Man fick en 7-månaders fotografering gratis (värde 800:-) om man samtidigt bokar en 1-års fotgrafering vilket var en bra deal tycker jag :) Kul att ha proffsiga foton från olika åldrar på bebisen :) Skrutten var glad och skrattade men så fort kameran åkte upp slutade han le... Och så höll han på men jag fick kittla han och busa lite så fotografen fick en del glada bilder så imorgon ska vi ner och kolla på dem :)

Nu sover skrutten och jag ska också passa på att vila en stund. Han har varit rätt så bökig inatt, men jag tror det är fler tänder på gång för han äter lite dåligt och var gnällig under natten så är det likadant inatt blir det Alvedon för honom. Kom på imorse att vi hade kunna ge han lite inatt men då var det ju försent ;)

Så natti natt för en stund :)

2 kommentarer:

Madde sa...

Blev bilderna bra, vilken fotograf var ni till..nyfiken :)

Kram

Malin sa...

Vi var till Studio Håkan här i Östhammar. Har inte sett de "riktiga" bilderna än utan bara via datorn men de såg bra ut. Ludde var så fin! :) Är så svårt att bara välja ut de fyra som ingår så det blev ganska dyrt till slut ;)

// Kram