2010-08-30

Frisking :)

Ludwig är mycket piggare idag :) Ingen feber heller!

Han var det redan igår kväll men var fortfarande varm då och lite gnällig. Han åt bra både mat, banan och fruktpuré men vällingen ratar han fortfarande. Konstigt det där! Från att ena dan inte ha nåt problem alls med att dricka välling till att nästa dag rata den helt... Vällingsuget kanske kommer tillbaka. Fast jag tror också att det kan va flaskan han inte vill ta, för vatten i nappflaska går inte heller.. Jaja, vi får se om det går över.

Ikväll ska jag på mitt första träningspass sen B och jag träffades :) Alltså över 2 år sen!! Hmm... Var det verkligen så längesen?! Jaa, det var det! *Skäms*
Det är ett Bodybalance-pass som jag hoppas på är bra. Det är en blandning av yoga, thai chi och pilates som gör en fokuserad och lugn. Man tränar styrka och rörlighet till skön och lugn musik. Borde passa mig jättebra som behöver coola ner lite och bara va för mig själv en stund men samtidigt få igång kroppen igen :)

På återseende!

Inga kommentarer: