2009-10-07

Sjukskriven :(

Var till läkaren idag på begäran av min barnmorska. Bm ville ju jag skulle sjukskrivas 100% så hon bokade in mig hos en läkare...

Hon var jättetrevlig och pratade om allt möjligt :) Hon ville också sjukskriva mig på 100% men jag sa att det finns lite jobb för mig som inte är ansträngande. Hon tyckte det lät bra, att jag inte skulle behöva gå hemma men ändå inte anstränga mig för mycket på jobbet, så jag blev sjukskriven 75%. Så iom att jag inte jobbar så mycket längre, eftersom jag drog ner mina timmar tidigare, så kommer jag jobba ca 6 tim i veckan :) Larvigt va!!? Men min chef och jag har gjort upp en deal ;) så jag kommer jobba lite som jag känner...

Så.. Nu när man kommer vara hemma så mycket så måste jag hitta på nån hobby!
Vad ska det vara tro!? Nån som har nåt förslag? Jag är öppen för allt :)

Hoppas ni haft en bra dag i solen :)

Kramar!

2 kommentarer:

B sa...

Har hört att hushållsarbete, tvätt och matlagning och allmän uppassning på din fantastiska sambo är en skoj hobby ;)

Malin sa...

Såklart, han är värd allt :)