2009-10-06

Helgen som gått!

Helgen är över och en ny arbetsvecka har börjat. Ledig idag iofs men ändå. Veckorna går så himla fort. Är nu i vecka 27 av graviditeten :) Snart är bebben här!!! :)

I fredags efter jobbet var vi i Hargshamn och käkade middag med B´s mamma och pappa, syster, sambo och lilla Jennifer :) Mycket trevligt och jättegod mat :) På kvällen blev det självklart Idol innan jag däckade i säng. Skulle ju upp och jobba på lördan kl 7...

I lördags var vi i Uppsala med P o D för att se Pablo Francisco på UKK. Vi hade tänkt käka lite tapas på Tilltugg men där var det fullt med folk och "kö" till matplats så vi gick vidare, i spöregn, till Amazing Thai istället. Vilket kaos och massor med folk!! Men maten var okej och vi blev mätta och belåtna iaf :)

Innan Pablo var det fyra andra stå-uppare, en från Sverige. Nån känd tydligen som varit med i Raw, men jag hade aldrig hört talas om han... Han var helt okej. Under hans "akt" var det en kille från Örebro som överraskade sin tjej med att fria!!! Gud så romantiskt det var! Hela publiken vart jätteglada och tjoade och applåderade! Det var såå gulligt gjort :)

Sen var det tre andra från USA som var superroliga :)

Sen kom Pablo upp på scen. Lite smått besviken blev jag allt. Han är ju känd för sina ljud och sin beatbox-liknande repertoar men ljudet var för högt för min del, och allt gick i ett så jag hängde inte med i han skämt för fem öre... Visst, han var kul emellanåt ska jag erkänna.

Dom fyra första var helt klart bäst under kvällen.
B o P tyckte Pablo var superbra men jag och D var lite besvikna faktiskt..

Men vi hade iaf en jättetrevlig kväll tillsammans :)

Söndan var en soft dag. Gjorde inte så himla mycket. Skönt var det iaf :)

Det var min helg det:)

Tjingeling!

Inga kommentarer: