2009-10-27

Oj oj oj...

.. vad dåligt det blivit med uppdateringar! Sorry, men så blir det ibland. Har man inget att skriva om så.. Tråkigt liv man lever ;)

Nä, skämt o sido.. Mycket händer men man hinner inte alltid med att uppdatera och när man väl tänker göra det så är det man ska berätta ingen nyhet längre eller intressant för er att få veta:)

Nu minns jag ju inte exakt vad som hänt dag för dag men lite ska jag väl kunna berätta om.

Jobbar inte så mycket längre, ca 10 tim/vecka så där händer det ju inget intressant. Jobbar sista dan nästa onsdag :( Guud, vad ska man göra sen!? Bara vara hemma och ta det lugnt och ladda inför kommande äventyr kanske ;)

Förra veckan var B i Tyskland med jobbet så var ensam hemma tis-tors
kväll :( Det är inte roligt. Inte för att vi umgås varje sekund vi är hemma men bara vetskapen om att han finns här känns bra.

I helgen började vi med Bebbens rum. B spacklade och slipade så nu är det klart, så till helgen ska vi måla där inne :) Det blir en vit färg som heter Äggskal. Nyansen mörkare än vit, så inte kritvitt direkt. Sen har vi beställt Nalle Puh-stickers som vi ska sätta på ena väggen :) Han kommer få det så fint, vår lilla Bebbe :) Det är så smidigt med stickers för dom kan man ju ta bort och byta ut sen när man tröttnat på dom. Mycket bra!!

I söndags åkte vi till Gävle för att sätta B på tåget mot Smedjebacken. Han är på intensivkurs för körkort!!! Japp, han har inget körkort men det är det snart ändring på ;) Han kommer vara borta heela veckan :( För att sen komma hem på fredag och åka upp på söndag igen för ännu en vecka där..:( Herregud, vad jag saknar honom!!! Men man får tänka att det är för en god sak :)
När jag ändå var i Gävle passade jag på att hälsa på Therese o Jerker :) Mycket trevligt som vanligt :)

Idag har jag varit på ännu ett bm-besök. Hon var så stressad så hann knappt fråga och prata om nånting... Känns lite tråkigt för man har ju en del frågor ju.. Får hoppas det är bättre nästa gång jag ska dit.
Sf-måttet hade iaf ökat med hela 4 centimeter sen sist. Det var tre veckor sen jag var där.. Så nu ligger det på 28 vilket var mycket bra tyckte hon :) Magen växer så det knakar ;) Min vikt har ökat med 1,4 kg sen sist :s... Men jag ska vara glad, har bara gått upp knappt 10 kg hittills =)

Efter det, vid 13-tiden, åkte jag till min kollega Suzana för lite fika och babbel :) Dom bjöd även på mat så åkte därifrån strax före 18 :)

Och nu kommer anledningen till att jag fick lov att åka därifrån!!!!

Vi har köpt Bebbens första vagn idag!!!

En jättefin begagnad TAKO duovagn (inget märke jag hört talas o förrut..). Ser helt oanvänd ut och superfräsch! Betalade endast 1000 kr för den!!!
Så nu vill jag bara ut och provköra :)
Lägger upp bild imorgon.

Så! Det blev en kort liten uppdatering ;) Ska bli bättre, jag lovar! Vet jag har lovat förrut men nu menar jag det oxå ;)

Ikväll blir det soffläge, Desperate Housewives juh ;)

Puss o Kram på er alla!!

Inga kommentarer: