2009-06-23

Leeedig

Har varit så skönt att va ledig idag. Åkte först en sväng till Uppsala och shoppade lite kläder. Ett par linnebyxor, ett par trekvarts-byxor och en massa linnen =)

Kom hem och planterade nya blommor jag köpte igår men inte kunde plantera då för vi hade ingen jord...

Sen har jag bara suttit ute och läst och slappat. Har haft en väldigt irriterande huvudvärk som inte velat släppt på hela dan. Har fortfarande ont i knoppen...

Hämtade B efter träning och åkte och köpte Sibylla-mat. Mums =)

Sen satt jag i solstolen och latade mig medans B klippte gräset =)


(Jag vattnade faktiskt blommorna och rabatten på framsidan först...)


Kryddlandet


Vårt enorma potatisland ;) Men dock potatis...=)


Och vår älskade Charlie =)

Nej, nu dags för lite tv innan sängen kallar =) Börjar 7 imorgon...

Natti natt alla!

Kramar / Malin

Inga kommentarer: