2009-05-22

Skönt med helg..

.. men vilken tråkfredag! Hela veckan har varit tråkig. Igår visserligen var vi till Uppsala och shoppade lite på IKEA och Gränby. Blev verkligen en heldag, var hemma till 19 typ..=) Men shopping är alltid kul! Annars har det inte hänt ett dugg i veckan. Har inte varit nåt vidare fint väder heller. Gud så bitter jag låter, men så är det ibland.
Extra tråkigt blir det eftersom B åkte på kryssning idag. Igår kläckte han ur sig att det var en 36-timmars!! Hmm.. okej en vanlig kryssning men va borta i två dygn..!! Aja, bara att gilla läget men tråkigt har jag iaf...
Så efter jobbet idag slumrade jag en stund på soffan sen blev det tacos i min ensamhet.. Och bara tråk på Tv. Hua, vilken tråkkväll!

Ska nog slänga mig i säng nu tror jag. B ringde precis oxå =) Hade inte så roligt så hoppas han får roligare imorgon då...

Nästa vecka blir desto roligare. Har födelsedag på tisdag och åker då på kvällen till Arlanda för en hotellnatt innan flyget tar oss kl. 6.30 till Thassos =) Ska bli så skönt med sol och bad. Har kollat vädret där nere och det är ca 22 på morgonen, 25 på dan och 22 grader varmt på kvällen. Och sol!!! Lovely säger jag bara!

Nej, sängen kallar. Vad skönt det ska bli =)

Gonatt världen!

Kramar / Malin

Inga kommentarer: