2009-05-08

Äntligen helg

Vad fort veckorna går! Känns rätt bra faktiskt =) Nu är det bara 20 dar kvar tills jag och min älskling är på Thassos!! Längtar till sol och bad =)

Var och fixade nytt pass idag. Det var inte bara att fixa nytt heller... Polisen som hjälpte mig såg att jag redan hade ett giltigt pass, men det har jag tyvärr tappat bort. Eller det är snarare så att jag inte orkar leta efter det. Det finns nånstans i nån kartong efter flytten... Så det var till att fylla i blanketter för att göra en förlustanmälan! Vad drygt känner jag. Ska jag behöva polisanmäla ett pass som ligger i garaget i tryggt förvar ;) Inte för att det blir nånting av det men ändå... Aja, nu är ett nytt pass på väg iaf. Det är så nytt det nya passystemet att jag fick sätta dit mina fingeravtryck oxå =) Kommer bli obligatoriskt from juni så jag fick välja om jag ville göra det och det kan väl bra att ha det gjort när man ändå ska dras med det där passet i 10 år...;)

Helg som sagt var... Vet inte alls vad vi ska hitta på. Blir iaf inget Stadslopp för mig. (Vet, jag är usel...) Orkar verkligen inte engagera mig i det där känner jag.

Imorgon är det Vårstäddag här på gatan. Hela området ska samlas och gemensamt städa och rensa rabatter och dona. Hmm... säger jag bara!

Nej, nu är huvudet tomt på ord =) Kanske skriver lite mer senare.

Ha det gott så länge!

Kramar / Malin

Inga kommentarer: