2009-03-08

Nu var det längesen jag uppdaterade er..=) Har haft fullt upp med annat och den senaste veckan har jag varit helt slut av nån konstig anledning.. Man har sina dippar ibland, tyvärr.

Nu är också allt klart med min gamla lägenhet!! Äntligen! Är så skönt att vara av med den och kunna ägna all min tid här hemma istället.

Är så skönt att vara ledig den här helgen. Att inte behöva känna att man har tusen saker att fixa med. Även fast vi har det iofs, men ändå.. Inga måsten. Igår sov vi till tolv typ. Eller jag iallafall, B väckte jag vid 14-tiden =) Hade en riktig latdag. På kvällen var det ostprovarkväll (läs personalfest ;)) med jobbet. Det var jättetrevligt med massa goda ostar, champagne och annat smått o gott! Tack Suzana och Jonas!!

Längtar såå till våren nu. Vi har kollat på en massa resor och har till slut bestämt oss för Thassos, Grekland!
Ska bli så underbart att få komma till solen och värmen.

Dags för frunch nu =)

Kramar / Malin

Inga kommentarer: