2009-03-30

Måndagsfrossa

Hmprf!! Men men, ny vecka, nya tag =) Gick bra idag på jobbet. Allt flöt på. Trodde imorse att jag skulle behöva vara hemma idag igen. Hade sån otrolig feberfrossa inatt. Frös som en tok för att sen ligga och svettas om vartannat. Och mådde illa. Trodde jag skulle behöva gå upp och spy men jag klarade mig, peppar peppar. Hua, det var ingen kul natt. Men kollade febern imorse och hade bara 37,4 så det var väl inget. Det har gått över så nu mår jag prima igen =)

Gjorde en tavla av överbliven tapet som vi har som fondvägg i hallen. Blev riktigt fint tycker jag.




Ni får bortse den vissna Kungsängsliljan och det utomordentligt fula elskåpet =)

Snart kommer babe hem =) Tjoho!! Och ikväll är det tvättstugan som gäller.. Mindre kul men ett nödvändigt ont...

See you all / Malin

4 kommentarer:

Kikan sa...

Åh vilken fin tavla och vilken härlig tapet!! Det är så roligt att göra egna tavlor tycker jag. Det blir så personligt. Kram Kikan som hoppas att du kryar på dig

Malin sa...

Tack så mycket =) Ja, det är lite roligare ha nåt som ingen annan (förhoppningsvis) har =)Kram kram!!

Anna sa...

Ta hem en kartong från jobbet o tapetsera i samma som väggen. Häng den över elskåpet - borta!

Puss min händiga lilla syster...

Malin sa...

Guud så smart syster =) Det ska jag absolut göra!

Puss själv min bästa storasyster!