2009-03-19

Hostilainen

Min älskling kom hem med "krya på dig"-blommor igår =)


Jag bara älskar min man =) Han är världens bästa!!!

Idag är jag faktiskt hemma från jobbet. Det var tungt igår så jag kände att jag inte skulle orka den här långa dagen. Hostan kommer mer och mer och den är väldigt jobbig.

Känns lite tugnt att bara sitta inne när solen skiner men jag orkar faktiskt inte ta mig ut. Visst, jag har suttit ute och tagit mig en kaffe medans katterna smugit omkring ute i buskarna men inte mer än så.

Sen har jag målat på det sista med griffeltavelfärgen på mina anslagstavlor som aldrig verkar bli klara "hmm".. Imorgon hoppas jag att jag är piggare så jag kan göra klart dom.

En fick jag klar tidigare men den är det ingen magnetfärg på, bara tavelfärg så det gick snabbt att få den klar.



Privata bilder

Sen har jag beställt lite från Panduro. Åh, vad roligt det är att handla småfix-grejer =)

Bland annat den här fina tygklädda lådan med ornamentmönster för 69:- som jag ska ha alla stämplar, pennor och snören i =)

Sen blev det dessa fin tagsen, 20 st för 32:- i turkost. Det är så fint att knyta dessa i snöre runt en bukett blommor. Är också perfekta att sätta i snöre runt ett paket. Köpte också vita sådana, lite snören, stämplar och band =) Herregud, dom har ju så mycket fint!

Bilder från Panduro

Köpte också den här fina trälådan för 59:- som jag tänkte ha kryddor eller andra småväxter i ute sen när vädret tillåter.

Nu ska jag vila en stund innan B kommer hem. Då blir det kebab till middag =) Mums!!

Kramar / Malin

Inga kommentarer: