2012-04-19

Kom igen nu! Rösta!! :)



Nu är röstningen igång på Mammabloggalans hemsida.

Alla som ska på galan får nominera sig själva i olika kategorier där man tycker man passar in med sin blogg.

Gillar ni min blogg, vilket jag verkligen hoppas ni gör, annars får ni säga till (eller bara inte läsa den kanske) så får ni jääättegärna gå in och rösta på den!!

Än så länge kan ni gå in och rösta på mig, nummer 4 i kategorin Årets Bloggmamma!
Klicka här för att komma till galans hemsida och rösta på lilla mig och min blogg ;)
Klicka på Kategorin Årets Bloggmamma och klicka i nr 4! :)

Senare kommer det även att gå och rösta i de andra kategorierna. Jag återkommer om vilken kategori och nummer jag har då ;)


Hjälp mig nu! Rööööösta! :)

I år vill jag vinna fina priser ;)


Puss och kram på er och tack på förhand! :)

Inga kommentarer: