2012-04-16

Här var det stiltje minsann....

Åh, herregud så kass man är. En hel vecka har gått. Förlåt kära ni, om det nu är nån som saknat mig :S Påsken har kommit och tagit slut. En underbar långhelg med massa mormor-Göran-moster-Henrik-mys för lillskrutten! Och oss också då förstås ;)

Mamma och G kom till oss förra lördan för att sen åka hem på tisdan. Eller nja, G åkte tidigare, mamma for vidare på andra roligheter :) Påsklunch här hemma på söndan med familjen och Takida på kvällen!! En superkul kväll med god middag och massa trevliga människor innan konserten som var hur bra som helst :)
Blir så tomt när alla åkt härifrån och vardagen gör sitt intåg... Jobb, jobb, sova, lite ledig... Typ så!

Jag har varit hos optikern och kollat glasögonsynen. Linssynen är redan checkad och nya linser utprovade. Nya glasögon beställda och kommer förhoppningsvis i slutet på denna vecka :) Använder mest linser men ska bli skönt att kunna ha glasögon ibland med. Snyggt är det också!! :) Mina gamla är det inte riktigt rätt styrka på så de kan jag inte ha på mig ute...

Har varit hos bvc med Ludde och hans prickar IGEN. Första gången trodde dom det var överkänslighet mot nåt. Jag trodde det var vattkoppor men det var det inte. Det kom nya prickar så gick dit igen. Lite orolig för nån slags allergi eller så. Kattloppor kom bvc-sköterskan fram till. Eller, hon såg direkt att det var det. Vi har ju katter som är ute, Ludde leker i sandlådor och går i gräset. Så kattloppor kan komma från var som helst. Smittar inte, är inget farligt och kliar de kan de behandlas med hydrokortison. Inget farligt med andra ord :) Prickarna börjar försvinna nu och inga nya är på g :)

Typ så. Det var min vecka det. Roligare än så blir det inte. Inte utan bilder i alla fall. Har inte en enda bild från påsklunchen tex... Uselt, jag vet....

Puss och kram på er!!

Inga kommentarer: