2010-02-14

Lunch i skogen

I lördags var vi ut till syster Anna i Lydinge-skogen på lunch.
Även Ludwigs mormor med man kom dit :)
Det bjöds på en mycket god variant av Ceasarsallad. Hon hade blandat tagliatelle, parmesan, tomater, krutonger, varmrökt röding (om jag minns rätt..) och en massa annat gott och till det en ceasardressing och vitlöksbröd.
Tur man har en syster som är kock!! ;)

Mormor har inte träffat Ludde sen dagen efter han föddes så nu var det verkligen på tiden! Allt går ju i ett så det finns inte alltid tid och utrymme då vi alla kan träffas, så det var jättekul!

På kvällen bjöd min älskade sambo mig på en Alla hjärtansdag-middag :)
Entrecote med hasselbackspotatis och egengjord chevrésås. Det var riktigt smarrigt!! Tack min älskade Björn!! Jag fick också en jättevackert SNÖ-armband som det här fast med pärlemorstenar :) Av mig fick han en namnbricka (3mm tjock) som det är instansat LUDWIG på ena sidan och 100114 på baksidan. Han fick ett halsband med en sån namnbricka i julklapp förrförra året med våra namn på :) Så nu har han båda (alla;)) sina älsklingar runt halsen ;) Jag köper dom från MySilver. Hon har jättemycket fina grejjer så kika in på hemsidan vettja :)

Hoppas ni alla haft en fin Alla Hjärtans Dag :)

Hoppsan! Nu försvann min signatur....

Aja... Vi gör som förr..

Kramar // Malin

Inga kommentarer: