2010-02-08

En söndag full av besök

Igår var det ju underbart väder!!! Solen sken och några minusgrader bara :)
Vi gick ut på en långpromenad men nere vid vattnet blåste det faktiskt lite kallt.. Fast det var ju skönt med lite friskluft iaf!
Ludwig somnade som vanligt så fort vi la han i vagnen och sov en stund till när vi kommit hem igen :)

På em kom B´s syster med familj på fika. Wirre o B skulle fixa med Volvon som vägrar starta..

Sen på kvällen medans B spelade innebandy kom Suzana över på en fika.
Hon hade med sig världens största korg fylld med babygrejjer, från jobbet :) Dom hade samlat ihop till den mina underbara kollegor :) Bla så fick vi blöjor, föräldrartidning, napp och flaskor och massa annat smått o gott som kommer behövas :) TACK!! Och en fin bukett med rosor fick vi oxå :)

Nu är det babyboom på jobbet kan jag meddela!! Jag fick ju nu i januari, Naida ska få sin första i maj och för nån vecka sen berättade på Suzana och Lisa att dom oxå är gravida och är beräknade till augusti-september nån gång :) Hahaha... Hur kommer det gå på jobbet när alla vi fyra är borta samtidigt!!?? Hmm.. Inget jag behöver oroa mig för nu iaf. Nu är det skrutten som gäller till 200% :)
Men lite kul för S och L att som kommer få nästan samtidigt :) Grattis till er!! :)

Inga kommentarer: