2010-01-11

Waiting...

Jag bara går och väntar och väntar och väntar....

Är less nu! Kom ut bebis!!

Orkar inte ta mig för nåt. Vill bara att saker ska hända.
B jobbar. Jag är själv hemma! Vad fan ska jag göra?!
Kan verkligen inte ta mig för att göra nåt! Orkar inte heller för den delen...
Men det här är ju det tråkigaste ever!!! Denna väntan!

Solen skiner och det är ca -10 ute. Jättevackert väder! Men jag orkar inte klä på mig och gå ut!
Har ingen bil så kan inte åka nånstans heller :( Åhh!!!

Om jag ändå kunde lägga mig och sova så timmarna går. Men är för rastlös för det...

Mycket gnäll.. Men det struntar jag i!!

Hoppas ni andra har en bra dag i alla fall :)

Kram på er!

2 kommentarer:

Madde sa...

Åh vad trist. Det är visserligen värd all väntan i världen. Men jag kan tänka mig att det inte känns så just nu. Du får ställa dig och göra 100 upphopp så kanske han vill titta ut :)

KRAM

Malin sa...

Hehe, ja man börjar bli lite smått desperat nu... Fasen så tråkig väntan är!!