2010-01-05

Snaart..

..får det väl ändå vara dags!? Längtar efter bebben nu!! 3 dagar till BF så hoppas, hoppas att det verkligen blir så!

Igår var det BM-besök igen. Ett lite konstigt besök. BM hade dubbelbokat så jag fick komma till en annan.. Hon är ny där så hon kunde inte datorn, fanns ingen våg så jag kunde kolla vikten, fick inte se SF-kurvan mm mm... Hoppas nu att det var det sista BM-besöket :) Fick iaf en ny tid den 18:e men ska väl inte behöva gå på ett rutinbesök då va?! ;) Kanske gå dit och visa upp bebben, men inget mätande och donande...:)

Igår var en värkdag. Gud, så han tryckte på neråt och vilken molvärk jag hade. Hela dan!! Och i natt ska vi inte tala om! Hade såna hemska förvärkar, men med ca 10 minuters mellanrum så det är ju lite för långt ändå... Kunde inte sova! Gick upp och värmde vetekudden och la på magen. Mycket skönt! Tänkte ändå att jag måste ju få sova lite utifall vi måste åka in. Jag vaknade hela tiden pga värkarna men fortfarande var det så långt emellan... Nu känns det lite bättre men molvärken sitter i... Förvärkarna blir ju värre på natten har jag hört.. Får se under den här dagen och natten hur det ter sig.. Hoppas han vill komma ut snart!! :) LÄNGTAR!!!

Igår kom i alla fall vår nya tvättmaskin :) En kombinerad tvättmaskin och torktumlare. Hur smidigt som helst! Tar ingen mer plats än en vanlig maskin. Vill inte bli av med platsen ovanför den, ska sätta upp hyllor där till tvättmedel och dylikt.. Och vad jag vill tvätta nu! Nu känns det genast ganska kul att hålla på med tvätten ;) Konstigt!!

Har börjat slänga ut julen idag lite smått. Skönt att ha det gjort innan bebben kommer. Vill ju inte ha julgardinerna kvar i evigheter heller :) Gissar att det inte kommer finnas så mycket tid till sånt i början...

Och mera snö har vi fått! Drygt 1 dm sen igår kväll! Så B har varit ute skottat igen.. Tur att det är så kallt, -15 ca idag. Burr!! Men snön blir lätt att få bort då..

Snart dags att göra sig iordning och kanske åka ut en sväng.. Får se vad vi hittar på :)

Ha en bra dag allesammans!!
Puss o Kram!!

Inga kommentarer: