2009-09-03

Värk och kladdkaka!

Igår var ingen rolig dag :( Böjde mig ner hastigt på jobbet och det bara small till i magen. Eller under magen, ganska lång ner. Svårt att förklara exakt :) Gjorde skitont iaf! Och det blev värre och värre så till slut kunde jag inte gå normalt. Fick huka mig för varje steg. Ringde BM och hon sa att jag absolut inte fick jobba mer och att jag skulle gå hem. Men hon tyckte inte jag skulle behöva åka in till gyn. Troligtvis är det bara ligamenten som har fått sig en sträckning.. Skulle jag blöda eller om det skulle komma vatten skulle jag åka in på momangen!! Sagt och gjort, vid lunch gick jag hem. Hade superont hela dan och kvällen. Kändes bra när jag låg ner men får så himla ont i svanken av det. Så fort jag var uppe kom det tillbaka. Är ju skitläskigt ju!! Man har ju inte en aning om hur allting ska kännas.

B kom hem och vi fixade mat tillsammans. Måste ju göra nånting, blir ju tokig annars. Efter middan intog jag soffan en stund medans B dammsög och diskade. Min underbara älskling :)
Senare kände jag att jag måste göra nåt för att lindra värken så jag gjorde ett mysigt skumbad och tände massa ljus :) Det gjorde susen kan jag säga! Var hur skönt som helst att få slappna av i hela kroppen och bara vara :) Efteråt kändes det mycket bättre.
Under tiden som jag badade bakade min älskling kladdkaka till mig! Han frågade om jag ville ha nåt, om jag var sugen på nåt och kladdkaka var jag verkligen sugen på! Så han gör en kladdis till mig!! :) Love him!! :)

Idag känns det bättre men inte helt 100.. Ska ta det lugnt bara idag. Har visserligen rensat ur en garderob som var belamrad med handdukar och dukar. Rensade bort massor så nu är det fint där inne igen :)

Dags för lite lunch snart. Får se vad vi får i oss dag ;)

Kramar/Malin

2 kommentarer:

Sophia sa...

Du får ta det försiktigt med lilla maggen. Du verkar ha fångat ett riktigt kap ;) kladdkaka... jag säger då det :D

Malin sa...

Ja visst, han är bra min man ;) Gör kladdkaka när man ber om det! Kan inte bli så mycket bättre :) Och ja, jag måste låta mig ta det lugnt, men det är så svårt på jobbet... Men från och med nu är det "lugna gatan" som gäller :) Lovar!!