2009-09-25

Fredagstrött

Vilken seg kväll.
B är ute och svirar och jag är ensam hemma.
Men det gör inget för jag är helt slut.

Igår var jag in till Uppsala för att barnvakta Jeanettes Cleo (4 månader) under dagen. J och några till håller på och städar ut ett stort hus så hon ville ha passning så det skulle gå snabbare.
Kom dit ca 9.30, passade Cleo och Hampus, J´s kusins lilla ettårige son, gick en massa massa, långa promenader, men det är bara att vänja sig :)
När dan var slut, utan ordentlig mat bara kaffe typ, så var klockan 19.30 när jag var hemma....
Snacka om att jag och bebben var hungriga då. Och jag var såå trött! Slocknade direkt efter maten på soffan. Jag var ett vrak :)

Så tröttheten har hållt i sig i dag med... Var trött på jobbet. Fast det har varit en kul dag där :)
Och är trött nu med.

Guuud vad jag är trött, har ni märkt det?? Nu får jag sluta tjata om det!!!! Tråk!!

Imorgon ska vi till IKEA och shoppa lite till bebben :) Säng, skötbord mm. Jag vill ha sånt klart om han nu skulle få för sig att hälsa på här utanför hos mamsen och pappsen tidigare :)
Inte för att vi kommer montera ihop möblerna men att ha dom hemma känns rätt bra.
Vi ska ju flytta grejjerna ut ut rummet och sen måla om och så först, så det dröjer innan rummet är inflyttningsklart.

Nej, hörrnini! Nu ska jag glo lite på tv igen...
Hoppas ni har en bra kväll!!

Kramar/Malin

Inga kommentarer: