2009-09-01

Skönt med ledighet!

Ledig dag idag :) Är så skönt nu när jag börjat jobba bara mån, ons och fre varje vecka. Och så varannan lördag som förrut.. Känns så bra med en jobbardag, en ledig :)

Igår kväll mådde jag inte alls bra. Mådde jätteilla så jag var nära att spy.. Kände mig helkonstig.
B är hemma från jobbet och är förkyld men han har inte mått dåligt så han kan jag inte ha fått det ifrån.
Blir lite nojig med svininfluensan och det som är.. Första dödsfallet i Uppland! Där jag bor! Läskigt.. Och för bebbens skull känns det ännu mer läskigt. Läste igår att gravida löper 5 gånger högre risk att smittas!!! Inte jag inte!! Peppar, peppar...
Men nu på morgonen mår jag bättre så jag vet inte var det var...

Helgen var lugn. På lördan var det Gimo som gällde. Jennifer var jätteduktig så det var inga problem att barnvakta henne :) Tydligen var det första gången hon hade barnvakt! Och det gick ju så bra :)

I söndags var det en slappardag. Jag hade köpt lite nya blommor som jag planterade om plus några andra blommor som oxå fick ny jord. Annars var det en lugn dag.

Idag blir det kalas för Jennifer fyller 5 år!!! Hipp hipp hurra!!!

Ha en bra dag alla!!

Kramar/Malin

Inga kommentarer: