2009-09-17

Lite shoppingbilder!

Ledig idag igen =) Niice!!

Igår efter jobbet var jag på en shoppingtur och middag med min mor och syster. Det var mycket trevligt!
Vi gick på stan lite sen gick vi och käkade på Dragon Palace. Mums!!

Sen blev det en vända till på stan ;)
Köpte ett par "Uggs" på Wedins, fast inte äkta förstås... Dom var supersköna, kostade 399:-! Sen blev det en lite längre stickad kofta från Vero Moda för 199:-, ett par "jeans"-leggings, 99:- och en top, 129:- från Bik Bok. Är rätt nöjd med mina inköp =)


En magbild bjuder jag på oxå :)

Idag blir det inte många knop inte... Baara slappa och ta det lugnt =)

Ha en bra dag alla!!

Kramar / Malin

2 kommentarer:

Helena sa...

Heej magen :)
Skönt att du fick havandeskapspenning vännen! Så kan du sitta hemma om dagarna och läsa om mig på resdagboken ;) Hihi! Du har väl samma mejl som den som står på facebook? För den la jag till på resdagboken iallafall.
Idag hade jag tänkt att planera klart vilka kläder jag ska ha med mig. Men det är ju så tusans svårt! Hur ska jag kunna veta nu vad jag vill ha på mig ett halvår framöver? Uj uj... så jag tog en bloggpaus istället :)
Väl värt det! Nej, om man skulle ta tag i lite saker.. Håll tummarna för mig. Hoppas att jag ska stå med en färdigpackad ryggsäck i slutet av dagen!
Puss och kram!

Malin sa...

Hej gumsan!!!
Åh, jag hoppas verkligen att du kommer få det bra på resan! Väskan färdigpackad? Pass, pengar, piller: vad mer behöver du?? ;)Jag fick mailet om resedagboken så det är skitbra, då har jag nåt att roa mig med när jag går hemma och vankar..:) Ni får se till att uppdetara ofta, ofta!! :) Åker du på måndag? Ta hand om dig! Ett halvår går fort. Då finns finns bebben här också som vill träffa dig:) Puss och kram vännen!!