2012-02-28

Influensa

Idag är jag inte kaxig direkt. Influensan verkar ha hittat hit :( Igår började det med ont i kroppen och lederna, ni vet, så där feberont man kan få. Men ingen feber. Eller. Egentligen började det i söndagskväll på jobbet. En sån faslig rethosta och det började göra ont i luftrören när jag hostade. Idag är jag helt däckad. Hostar, snörvlar, ont som fan i kroppen och lite feber.

Skulle ha jouren ikväll och stänga på jobbet. Innan jag ringde dit såg jag på FB att en kollega skrivit att de är fyra man kort idag :( Fyra sjuka/lediga, åsså jag.... Fem borta en dag som denna är inte kul :( Men de skulle lösa det :)



Hoppas ni andra håller er friska och krya! :)

Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

fy, det låter inte alls kul. Krya på Dig!

Kram Madde

Malin sa...

Tack Madde :) Hoppas ni har blivit friska och krya nu.

Kram kram!