2012-02-13

Hej måndag!

Luddeskrutt och jag tog en tur ner till vattnet (isen) för att mata änderna idag. Fanns inga änder där...
Undrar vart dom tagit vägen??!
Blev iaf lite pulkaåkning på isen och snöskottning. För spaden skulle ju såklart med :)


Efter det åkte vi till jobbet och handlade lite. På nåt konstigt vis mitt där ibland allt snack med kollegorna blev jag tillfrågad om jag kunde ha jouren ikväll och jag svarade Ja! Det är sjukdomar i luften så det blir lite bortfall titt som tätt. Det gör inget. Åker dit till 17 så blir inte så många timmar. (Men desto mer OB ;)) Hinner äta middag hemma och så iaf :) Eftersom jag känner mig själv så himla bra så vet jag att kvällen bara skulle spenderats i soffan under filten med en skål ostbågar så vad väljer man; tjäna lite kosing eller fetta på sig i slökostymen i soffan??! Kosing it is! ;)

Nu dags att fixa inför middan. Ugnsfalukorv med potatis står på menyn :)

Tjing tjing!!


Inga kommentarer: