2011-11-13

Helgen som gått

Igår hade jag och Ludde en lugn dag hemma.
6.20 tyckte han vi skulle gå upp så när klockan var 9 hade jag tvättat en maskin tvätt plus hängt den och den andra var igång. Jag hade rensat ett avlopp och bäddat rent i alla sängar. Plus lite småplock och fix däremellan :)  9.15 åkte vi och handlade :) Känns som mycket men det mesta hände på förmiddan så eftermiddan blev lugn med lite kakbak bara :)

Idag har vi varit på språng mest hela dan. Först fick jag sovmorgon till 8!! Det ni ;)
Halv 10 var vi i bilen på väg till Uppsala och ett snabbstopp på Gränby C. Hade tänkt åka till syrran och H efter det för en snabbfika och lämna drickat jag köpte till dom på Eckeröbåten. Då var de på väg ut till stugan så jag och Ludde åkte ut dit i stället :) Vi plockade undan lite där inför vintern och åt korv med bröd :) Mums en kall dag som denna. Sen åkte vi till pappa och fikade lite och vi var inte hemma igen förrän strax efter 17.

Så en fullfart-dag har det varit :) Imorgon väntar vi besök av mamma och G som stannar till onsdag :)

Kram på er!!

Inga kommentarer: