2011-11-09

En uppdatering av veckan kan va på sin plats



Gokväll på er!

En späckad jobbvecka minsann :)
I måndags körde jag mitt första pass på Klingbrogården. Mycket mycket mycket att hålla reda på men väldigt skoj. Idag var min andra dag och jag kände att jag snappat upp en hel del och klarade att göra saker själv :) Det svåraste är att lära känna de boende men det kommer väl med tiden...

Igår var det jobb på Coop, likaså imorgon och på fredag. Så en femdagarsvecka, det ni!! Det är inte jag van vid ;) Dessutom ett nytt jobb så hjärna får gå på högvarv ;) Trött är veckans ord!

B åker till USA imorgon så lillskrutten och jag är utan pappi till nästa fredag. Men mamma och G kommer ner på måndag och gör oss sällskap några dar :)

Slocknade på soffan ikväll och slumrade i nära två timmar ;) Vaknade upp och tog tag i den ENORMA tvätthögen som skulle vikas och sorteras. B irrar runt och packar och donar. Jag har lagat köttfärssås och korvstroganoff så skrutten och jag har mat de dar vi inte orkar laga nåt :)

Nu är det väl dags att varva ner igen för att kunna sova inatt ;)

Kram på er!!!

Inga kommentarer: