2011-06-07

Tänk om det ändå kunde va liiite varmare....

"Krutan"

Jag njuter i solen :)

Ludde sussar bakom myggnätet :)

Hahaha, närå, skoja bara :) Denna värmen vi haft idag räcker gott och väl! Runt 29c har vi haft :) Som tur är har det fläktat bra idag så så himla olidligt har det inte varit.

Jag och skrutten tog en promenad ner till Krutudden, en okej badplats. Tomt med folk men de flesta jobbar väl fortfarande. Han somnade 30 sek efter vi kommit dit! Jag hade tänkt att vi skulle leka och busa där men icke då :S Han sov, jag solade och intog energi från solen :) Det var så himla skönt och rogivande att ligga där och lyssna på måsarna och känna solen bränna när vinden inte fläktade svalkande. Skönt skönt!
Vi var ute och promenerade och solade i nära tre timmar innan det var lunchdags :) Efte den var vi ute här hemma och lekte men han var inte på topphumör så vi gick in. Var nog för varmt för honom idag. Mycket skönare inne faktiskt...

Kan också berätta att en tretimmars-promenad ger RÖDA axlar om man har linne på sig!!!! :S Aouch!!

Nu ikväll har jag och B gjort en ny rabatt på baksidan och spolat av altanen. BIlder på rabatten kommer när den börjat blomma ;) Brittis, min pappas fru, kom över i söndags och hade med sig en massa blommor :) Bl a Luktärt (som är lite av en favorit), Aster, Flitiga Lisa, Salvia, Tagetes och nån mer som jag inte minns namnet på. Så fint kommer det bli i den nya rabatten :)

Nu är det slapparkväll med fotboll på tv:n :)

Hoppas ni haft en fin dag allihopa :)

Inga kommentarer: