2011-12-18

4:e advent och "sovmorgon"

Advent nr 4 och jag fick "sovmorgon"! Vaknade till vid 9 och efter ett skickat mess hade jag kaffe och skinksmörgås på sängbordet ;) Lyx!!

Liite vitt är det på gräsmattan. Nu när snöblasket öser ner så får man avskärma omgivningen och zooma in på gräsmattan med det vita, så lite julfeeling kanske man får då ;)



Igår klädde vi (läs Jag) granen. Kände att om Ludde ska kunna vara med så är kvällarna efter jobb och dagis i veckan uteslutna. Han somnar ju så förbannat tidigt så det skulle bara bli kaos då...



Skinkan blev griljerad och fyra skinkmackor senare var jag mer än nöjd ;)



B ska åka in till stan och möjligtvis handla julklappar ;) Jag och Ludde får hitta på nåt vi två. Jag ska i alla fall göra smördegssticks med ädelost och pepparkaka :) De är såå goda!! Gör dom, vettja :)
När Ludde sover middag ska jag passa på att slå in lite julklappar också :)

Ha en bra 4:e advent ni alla!!

Inga kommentarer: