2011-08-25

Vad är felet?!

Är så fasligt trött! Har jobbat mån-ons och gått upp tidigt varje morgon. Har somnat på soffan i princip varje kväll. Igår somnade jag vid 19.30 på soffan. B väckte mig ett antal gånger och bad mig gå till sängs. Vid 23 orkade jag ta mig upp till sängen. Slocknade där på två röda... Fick sovmorgon av min älskade son imorse till 7.40. Efter en smarrig brunch med äggröra, bacon, scones och frukt hemma hos Sofia med alla andra mammor och barn var vi hemma strax efter 12. Ludde fick välling och slocknade i sin säng direkt. Jag med på soffan. Vaknade 15.54!!!! Hörde Ludde då men vet inte hur länge han varit vaken.. Så sjukt jävla trött! Vädret gör ju inte det hela bättre. Men jag älskar hösten. Blir varken deprimerad eller ledsen av hösten och det gråa vädret. Nästan så hösten kommer före våren i favoritårstid :) Gillar ni hösten? Idag har det varit grått men hyfsat varmt. Vet inte vad det är, trött är jag i alla fall.

3 kommentarer:

A. sa...

Är det dags för en liten skrutt till kanske;)

Malin sa...

Haha... Nej det är det inte. Om det vore så väl ändå :)

Anonym sa...

Tänkte precis som ovan, Du kansek är gravid :)