2011-08-21

Gårdagen lördag

Igår var det kräftskiva i Uppsala för mig och B :) Ludde skulle få vara och busa med syster och H och för första gången sova där själv. Och jag kan meddela att vi har världens bästa unge!! Henke skjutsade mig och B vid 17,30, då gjorde syrran mat till Ludde. Sen fick han bada och sen var det dags för välling i sin säng. Han hade somnat på 20 minuter utan några som helst knussligheter!! B och jag kom hem dit vid 2.30 inatt efter en superkul kräftskiva med massa god mat och dricka och härliga människor och även ett bad i bubbelpoolen blev det (jag är sååå trött idag ;)) Tydligen hade vi varit som ninjor för vi hade inte väsnats nåt alls ;) Fina syster hade bäddat vår säng, tänt ett ljus i hallen och ställt fram vattenglas på sängbordet till oss :) Fint! Ludde hade sovit hela natten igenom :) Imorse hörde jag dom vid 8. Då var dom på väg ut :) När dom gått gick jag upp. I köket stod det framdukat kaffe och frukost :) Jag tog en kopp kaffe och gick och la mig igen :)
Efter Ludde fått lite mat vid 10.30 tog Henke med honom in till sängen och där slocknade han igen på direkten :) Sen fick jag väcka honom efter ett par timmar, när det var dags att packa ihop oss och åka hem.

Är så förbenat lycklig över att ha en sån fin son!! :)

Och TACK syster och H för barnvakteri och hotellnatten ;) PUSS!

1 kommentar:

A. sa...

Ni är välkomna när som helst! Det är bara kul att få låna lilla Ludo, han är en pussgurka. Hotellet har öppet året om, vardag som helg ;)