2010-09-06

"Åh vilken natt, en sån underbar natt"...

Har en sån sablans hosta så inatt sov jag nere i gästrummet dels för jag inte skulle väcka B och Ludde och dels för att jag skulle få sova ifred och inte behöva vakna om Ludde skulle vakna.

Somnade vid 12 och vaknade till en snabbis inatt när Ludde var ledsen sen vaknade jag till ännu en gång då jag hörde micron pipa imorse.

Ludwig hade vaknat vid 5 och var ledsen. Sen hade B gått upp vid 7 och gjort välling och matat och nattat om Ludde :) B kom in och sa hej då när han gick vid 8.30. Då sov skrutten. Jag vaknade 9.15 helt makalöst utvilad :) Ludde sov fortfarande. Jag gick upp och tog en kaffe, duschade och satte mig sen vid datorn en stund. Skrutten vaknade kl 10!! Vilken underbar natt och morgon! Man känner sig så himla mycket piggare och klarare i huvet :)

Tack min älskade älskling!!!

Kl 11 hade jag tid hos Bm för cellprov. Där träffade vi Sofia och Evelina en snabbis. Ludde fick sitta och leka med dom medans jag var inne hos Bm.
Nu sover skrutten och jag sitter här vid dator och äter lunch ur en matlåda :) Väldans glamoröst! :)

Inga kommentarer: