2009-02-24

Tänk vad livet går lätt ibland!

Har hälsat på Jessica idag vilket var jättetrevligt. Vi har inte setts på såå länge. Hon är helt underbar! Hon kläckte idén om flyttstäd!! JAA!! Vilken bra idé! Jag började ringa runt och kolla priser, ligger runt 2500-3000 kr... Hon ringde lite kontakter och det landade på 800 kr(!!) för en total flyttstädning vilket innebär fönstertvätt, städ bakom kyl/frys och spis, ja allt!! Ni fattar inte hur skönt det är att slippa allt det där. Jag har fått nog av allt vad en flytt innebär. Jag vill bara ha det lugnt och skönt med min älskling i vårt hem nu!

Fettisdag idag. Såklart man har moffat en semla =) Och eftersom de bara finns i två-pack i affärerna(?) så finns det en kvar till kvällen. B är ju som sagt på kryssning så den får bli min den också =)

Grattis till kronprinsessan Victoria och Daniel till förlovningen och det stundande bröllopet!!

Nu dags för middag. Pastakuddar med mozzarella och tomat och ostsås till. Mums fillibabba =)

Kramar/Malin

Inga kommentarer: