2009-02-23

Ännu en helg..

..har gått , med en massa slit o släp. Nu äntligen är alla grejer flyttade från mitt gamla hem så nu är det bara det mest tråkiga kvar.. städningen!! Usch, vad jobbigt men ack så skönt när det är över. Lördan gick åt till att hämta grejer och shoppa lite på Gränby, köpte en massa kul från Gina Tricot =) och kvällen ägnade jag till att fixa till i ett av badrummen. Hade melodifestivalen på i bakgrunden men hade lika gärna kunna stängt av. Vilket sk-t rent ut sagt!! Hoppas nästa delfinal blir bättre annars tänker jag för all framtid bojkotta spektaklet. Jag har i alla år varit stort fan av melodifestivalen och inte missat ett program men nu kan det lika gärna va känns det som..
Igår var oxå en tråkig flyttdag som aldrig tog slut kändes det som. Inte nog med att alla grejer ska bort från mitt gamla hem, det ska få plats här i mitt nya oxå.. Pust! säger jag bara..

Förutom städning i veckan så har jag oxå dejt med Jessica. Kul!! Var längesen vi sågs..
Ska käka ostkaka nu och sen hämta B och lämna hans fars bil.

Kram så länge!!/Malin

Inga kommentarer: