2012-01-25

MRT-Magnetröntgen

Igår var jag på Ackis och magnetröntgade mig. Eller egentligen gäller det ju mitt lillfinger som jag skrivit om tidigare, men istället för att skära upp fingret och kolla vad som felar så valde dom att köra in mig i tunnan. Där fick jag ligga i minst 30 min. Tror det tog upp mot en 45 min faktiskt... Höll på att somna även fast det dunkade och slog mest hela tiden ;) Så nu är det bara att vänta på svar. Hoppas, hoppas det syns nåt på MRT:n!! Vill veta vad det är så de kan göra nåt åt det. Vill inte ha ont längre!

Tog en sväng på Gränby efter Ackis. Lyx att få gå där själv och strosa i sin egna takt ;) Det mesta som shoppades vart såklart till skrutten men lite smink till mamman blev det allt ;)

Ludde fick bl a dessa supergulliga Bilar-basketskor :) Dock för små så de måste bytas. 129:- på HM!!
Fina va? ;)

Webcamera-bild så den blev en aning suddig ;)

Inga kommentarer: